Wednesday, July 16, 2014

Tone Excel - Menjana pendapatan pasif yang berlipat ganda

Website ini dibawakan oleh  Mazelan Abas  Tel:010-5232047 

In
gin Dap
at Income Sampingan Tiap-Tiap 21hb?Ramai yang dah dapat sehingga beribu-ribu ringgit, malahan ada yang dah dapat berpuluh ribu ringgit, tiap-tiap bulan pulak tu.

Memperkenalkan kepada anda satu simkad ajaib yang dipanggil
Simkad ToneExcel


.
ToneExcel telah mengadakan satu program dimana sebagai pengguna talian simkad ToneExcel, anda akan diberi berbagai-bagai kelebihan dan salah satunya adalah sebagai alat penjana pendapatan sampingan yang amat lumayan, dapat tiap-tiap bulan, pendapatan tersebut pula boleh diwariskan. Semuanya ini anda boleh miliki dengan hanya modal yang amat kecil.


Maklumat Asas Mengenai Simkad ToneExcel.


* Harga sekeping Simkad ToneExcel ini adalah RM90 (didalamnya terdapat topup RM30)

* Talian yang digunakan adalah talian TuneTalk
(Dimilik oleh TuneGroup dan juga Celcom)

* Kadar panggilan seminit adalah 28 sen, SMS 10 sen.

* Untuk data package, RM42 sebulan (1 Gb) - Utk penerangan lanjut tentang data pakage ini boleh hubungi 010-5000 969

Contoh Simkad

 Kelebihan sebagai pengguna simkad ToneExcel

Pertama: Anda sendiri top up anda boleh dapat duit

Pernahkah anda mempunyai pengalaman yang begitu lama menggunakan handphone, setiap kali anda topup atau anda bayar bil talipon, anda akan mendapat pulangan dalam bentuk wang ringgit? rasanya memang tidak pernah dapat walau pun sekupang, tetapi sebagai pengguna simkad toneexcel, setiap kali anda topup anda akan dibayar sebanyak 3% dari jumlah yang anda topup. Sendiri topup sendiri dapat duit. Duit bonus ini akan dimasukkan sebulan sekali kedalam akaun anda.

Kedua: Mendapat perlindungan Insuran Kemalangan sebanyak RM100,000
Sebagai pengguna ToneExcel ini, anda juga akan diberikan Insuran Kemalangan Percuma yang dikeluarkan oleh Tune Insuran bernilai RM100,000 dengan syarat topup anda sendiri melebihi RM50 setiap bulan. Insuran kemalangan ini hanya membabitkan kematian dan cacat kekal sahaja. Ia tidak termasuk penunggang motosikal, tidak termasuk Polis/Askar sewaktu bekerja dan tidak termasuk kemalangan sewaktu pembabitan di dalam sukan yang merbahaya, seperti payung terjun, scuba diving dll. Persoalannya, sudah berapa lama anda pakai hp? Ada ke mana2 kompany yang berikan perlindungan insuran kepada anda? Dibawah ini ada satu contoh seorang sahabat kita, belum berkahwin, baru pakai handphone tunetalk/toneexcel selama 3 bulan, meninggal dunia kerana kemalangan, shukur kerana ibubapa arwah menerima sumbangan sebanyak RM100,000 dari TuneInsurance. Memang kehilangan arwah dan kesedihan tidak boleh digantikan dengan wang ringgit, cuma sekurang-kurangnya duit tersebut mampu mengurangkan sedikit beban kehidupan yang ditanggung oleh keluarga beliau.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai insuran ini, anda boleh menghubungi Tune Insuran di talian 03-2070-2828 / 03-2070-8033. Saya hanya tahu setakat itu sahaja, kerana saya hanya penjual simkad, bukan agen insuran dan kita bukan jual insuran.

Kelihatan CEO ToneExcel Tuan Syed Kamaruzaman dan Mr Nelson menyampaikan cek RM100,000 kepada ibu Allahyarham Zaini di majlis tersebut yang juga dihadiri oleh Ahli Dun Sik, Yang Berhormat YB Cik Uda dan PA Ku Bahadur.
Keempat: Dimana ada jual topup, disitu ada jual topup TuneTalk.
Topup untuk prepaid TuneTalk ini, ada dijual di seluruh Malaysia. Kalau tak percaya, anda boleh pergi ke mana-mana kedai yang menjual topup berhampiran rumah anda, atau 7eleven, atau station minyak dan tanya samada mereka ada jual topup TuneTalk atau tidak. Jangan tanya Topup ToneExcel, tanya topup TuneTalk. Kalau sesiapa yang tahu internet dan ada maybank2u atau cimb click, cuba topup melalui online, tengok ada ke tidak topup tunetalk. Kalau ada, habis cerita. Kalau anda pengguna cimbclick atau paypal, anda boleh buat autotopup.

Topup tunetalk ada dijual di mana-mana diseluruh Malaysia. Anda boleh topup RM3, RM5, RM10, RM50, RM80, RM100 atau RM300. Senang kata, apa jua nilai yang ingin anda topup, ada dijual di luar sana.



KeLima: Point yang boleh ditukar dengan tiket Air Asia
Point yang boleh ditukar dengan tiket Air Asia.
Sebagai pengguna tunetalk ini, setiap kali anda topup, anda akan mendapat point. Point-point tersebut kalau dikumpulkan, boleh ditebus dengan tiket kapal terbang AirAsia.

Asalkan ada penerbangan AirAsia, maka adalah point-point tertentu yang boleh anda tebus. Untuk menebus tiket-tiket tersebut, anda boleh hubungi terus ke khidmat pelanggan TuneTalk di 0379490000 atau klik disini.

KeEnam: Anda boleh mengekalkan nombor lama jika mahu.
Sebagai pengguna talian TuneTalk ini, anda juga boleh membuat pilihan, samada ingin menggunakan nombor yang diberikan oleh TuneTalk, yang biasanya bermula dengan 010 atau 0111, atau anda boleh mengekalkan nombor lama anda ke dalam simkad tunetalk ini. Asalkan no lama tersebut didaftarkan menggunakan IC anda. Jadi, anda tidak perlu risau untuk kehilangan atau berpisah dengan nombor kesayangan anda. No lama anda itu tidak kira samada line postpaid atau prepaid, boleh dikekalkan. Tetapi jika permohonan itu berjaya dikekalkan, ia sudah menjadi prepaid tunetalk, nombor sahaja no lama. Tunetalk tiada postpid/line, 100% prepaid.




KeTujuh: Ia boleh dijadikan modal berniaga dan menjana pendapatan sampingan SETIAP BULAN.
Ini yang terakhir dan bahagian yang paling seronok untuk anda baca dan fahami dengan lebih mendalam. Sebagai pengguna simkad TuneTalk Toneexcel, anda sudah layak untuk mempromosikan simkad ini kepada orang lain. Jadi, jika anda ingin mengembangkan perniagaan anda ini, anda perlu dapatkan beberapa keping extra simkad sebagai simpanan anda. Ada 2 atau 3 keping pun sudah cukup.  Terdapat 2 jenis komisyen yang anda akan perolehi sekiranya menjadi pengedar simkad ToneExcel iaitu:

i. FastTrack BonusJika anda berjaya menjual kepada seorang pelanggan, anda akan mendapat upah sebanyak RM20 yang dibayar oleh ToneExcel ke dalam akaun bank anda.

Itu kalau seorang, kalau anda jual kepada 10 orang, anda akan dapat RM200. Kalau anda jual kepada 100 orang, anda akan dapat RM2,000. Kalau anda boleh jual kepada 1000 orang, anda akan dapat RM20,000.00.

Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan komisyen RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit.

Bonus akan dimasukkan kedalam bank anda dua kali sebulan. Contohnya,  jika anda menaja dari 1-15hb, bonus akan dibayar pada hujung bulan. Jika anda menaja dari 16-31hb, bonus akan dibayar terus ke dalam akaun bank anda pada 12hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan ditolak RM3 untuk kos pengurusan. Itu adalah keuntungan pertama sebagai agen penjual simkad ini.

ii. Komisyen Topup

Keuntungan kedua, ada lagi yang lebih baik dari fast track bonus, anda bukan sahaja mendapat keuntungan RM20 seorang, tetapi setiap kali mereka topup, anda dapat lagi komisyen sehingga 6%.

Jangan lupa, mereka boleh topup di mana-mana kedai sekali pun, seolah-olah semua kedai di seluruh Malaysia tersebut jadi kedai anda. Bukannya mereka topup dengan anda. Mereka tak perlu jumpa anda kerana anda bukan penjual topup. Tetapi, setiap kali mereka topup di kedai, anda akan dapat komisyen di rumah. He he he, ini namanya duduk rumah dapat duit. Seolah-olah keseluruhan kedai yang menjual topup handphone di Malaysia ini adalah kedai milik anda. Setiap pelanggan anda boleh topup di mana-mana, ToneExcel akan mengambil komisyen tersebut dan secara automatik komisyen tersebut dimasukkan terus kedalam bank anda setiap 21hb. Dah kira macam gaji kedua atau pun pencen. Bukankah itu sangat hebat!

Anda bayangkan, jika pelanggan anda tadi guna simkad tersebut selama 10 tahun, maka selama itulah anda akan dapat komisyen topup daripadanya setiap bulan. Lagi satu, agak2 berapa lama kita akan pakai handphone, ramai yang kata, kita pakai handphone sampai mati en. Mazelan.

Cuba lihat contoh dibawah ini:
 


Katakanlah, sekiranya anda (U) dapat menjual simkad kepada 3 orang sahaja, (anda boleh menjual seberapa ramai yang anda mampu, bukan 3 sahaja) A,B dan C, ia dipanggil Level-1. Pertama anda akan mendapat Fast track bonus sebanyak RM20x3=RM60.

Komisyen topup pula, setiap kali ABC topup anda akan mendapat 6%. Contohnya, jika A topup di kedai sebanyak RM10, anda duduk dirumah dapat 60 sen.

Sekiranya A dapat menjual  simkad tersebut kepada 5 orang, D,E,F,G dan H, ia dipangil Level-2. Jika D topup sebanyak RM10 sahaja di kedai, A akan dapat 60 sen, anda tak pasal-pasal dapat 30 sen, sedangkan anda sendiri tak kenal siapa D. Siapa sahaja di Level-2 anda topup, anda akan dapat 3%.

Sekiranya G menjual simcard kepada 3 orang sahaja, K,L dan M, ia dipanggil Level-3. Jika M topup RM10 di kedai, G akan dapat 60 sen, A akan dapat 30 sen, anda tak pasal-pasal dapat RM1.10. Sebab, sesiapa sahaja di Level-3 anda topup, anda akan dapat 11%.

Jangan tanya saya kenapa Level-3 dapat lebih besar sehingga 11%. Itu strategi syarikat. Kita tak perlu ambil tahu. Tetapi yang lebih penting, ToneExcel tidak pernah menipu kita dari segi pembayaran komisyen selama 4 tahun kewujudan mereka.

Anda akan dapat komisyen hingga ke Level-3 sahaja, tetapi setiap level adalah infinity. Maksudnya di Level-1, anda boleh menaja seberapa ramai yang anda mampu. Saya sendiri hanya ada 400 orang di Level-1, itu pun saya menaja selama 2 tahun. Level-2 dan level-3 tak tahu berapa ramai. Itu pun dah boleh merasa total komisyen lebih RM200,000 tiap-tiap bulan. Siapa nak bagi tuan, 2 tahun kerja penat-penat menaja sehingga 400 orang, lepas tu, kita relaks sahaja menerima komisyen setiap bulan, kerana setiap bulan orang topup. Mana ada kerja, kalau kita berhenti majikan nak teruskan bayar gaji. Dan juga, jika kita meninggal dunia, komisyen ini juga akan tetap terus dibayar kepada waris kita, selagi ada orang topup handphone mereka. (Ada ke orang tak topup handphone mereka?).

Soalannya, adakah ia sangat berbaloi? Jawapannya sangat2 berbaloi, kerana ia mengubah terus kehidupan kami sekeluarga. Daripada hidup dibelengu hutang, sekarang tiada hutang langsung. Dulu hidup pergi kerja pagi, balik petang, dapat gaji bayar hutang, sekarang tak payah kerja, tak payah berhutang lagi. Kalau itulah nilai yang akan kita perolehi, anda pilih nak kerja 2 tahun atau 200 tahun, umur pun tak sampai banyak tu.

Syarat untuk mendapat komisyen topup sebanyak 6%, 3% dan 11% adalah, anda sendiri sebagai pengguna hendaklah top up lebih besar daripada RM20 setiap bulan. Jika anda top up kurang daripada RM20, anda tidak layak untuk mendapat komisyen topup pada bulan tersebut. Maksudnya di sini, sekiranya anda sudah ada downline, apabila mereka to up, anda tidak akan dapat apa-apa komisyen pada bulan tersebut. Tapi jika bulan depannya ada topup sendiri topup lebih dari RM20 sebulan, maka komsiyen akan dimasukkan kedalam bank anda untuk bulan tersebut.

Sekiranya anda sendiri topup lebih daripada RM60, peratusan komisyen top up anda juga akan berubah. Bukan lagi 6%, 3%, 11% tetapi ia menjadi 10%, 3%, 13%. Iaitu Level-1 menjadi 10%, Level-2 tetap 3% dan Level-3 menjadi 13%. Banyak tu....

Komisyen-komisyen ini akan dimasukkan ke dalam akaun bank anda setiap 21hb bulan berikutnya. Asalkan komisyen tersebut melebihi RM30, ToneExcel akan tranfer  ke akaun anda, jika tak cukup, mereka akan simpan dan dibawa ke bulan hadapannya.

Lihat satu contoh di sini:
Apa akan terjadi jika anda berjaya menaja 10 orang di Level-1, dan Level-1 anda juga berjaya menaja 10 orang setiap seorang di Level-2 dan Level-2 anda juga berjaya menaja 10 orang setiap seorang di Level-3. Anggapkan setiap seorang to up RM50 setiap bulan. (Saya ambil contoh RM50 ini bukan apa, memanglah syarat minima topup RM20, tetapi jangan lupa syarat minima untuk kelayakkan insuran adalah RM50, jadi senang kita ambil contoh RM50, bonus layak, insuran pun layak).

Level-1     10 x RM50 x 6% = RM30
Level-2     10 x 10 x RM50 x 3% = RM150
Level-3     10 x 10 x 10 x RM50 x 11% = RM5500
Total RM 5680

Bulan tersebut anda akan mendapat RM5680. Siapa nak bagi... tak cukup ke kalau sebanyak itu dapat duit sampingan untuk tambahkan gaji kita, saya rasa dalam hati kita ramai yg kata, banyak tu. Tapi yang penting, agak-agaknya lah, bulan depan mereka akan topup lagi tak? Jawapannya pasti YA. Dan ini bermakna, bulan depannya anda akan dapat komisyen lagi, itulah yang akan terjadi kepada saya setiap bulan. Tiap-tiap bulan dapat komisyen. Kerja sekali, komisyen berkali-kali. 


Jangan lepaskan peluang untuk menonton video dibawah ini.
Inilah video yang telah banyak mengubah nasib rakan2 kita, dan mungkin juga
mengubah nasib anda selama-lamanya.


Cara ToneExcel Membayar Komisyen Terus KeAkaun ANDA.

Maklumat Pembayaran Komisyen di Program ToneExcel:

1. FastTrack Bonus: Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan bonus RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit. Jika anda menaja dari 1-15hb, bonus akan dibayar pada hujung bulan, jika anda menaja dari 16-31hb, bonus akan dibayar pada 11hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.

2. Komisyen Top-up: Setiap orang yang anda taja sendiri, dipanggil Level-1, dan sesiapa yang ditaja oleh Level-1 dipanggil Level-2, begitulah seterusnya. ToneExcel membayar komisyen setiap kali mereka topup sehingga Level-3 dan setiap level adalah infinity. Komisyen topup dari 1-31hb akan dibayar pada 21hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.

Komisyen yang dibayar kedalam akaun bank anda adalah:
(Jika kita sendiri top-up dari RM20-RM59)
Level-1 sebanyak 6%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 11%

(Jika kita sendiri top-up dari RM60 dan keatas)
Level-1 sebanyak 10%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 13%

Cara terbaik untuk faham adalah dengan melihat video dibawah ini.


MASA untuk bertindak - BERTINDAK SEKARANG.


Jangan tunggu lagi rakan2 semua, sesiapa yang belum menyertai lagi program ini,
call saya sekarang juga.

Jika tidak, lagi lambat rakan2 menangguhkannya lagi lambat anda untuk merasai nikmat ini.
Kalau RM90 pun anda tiada, anda semestinya bertindak lebih cepat dari orang lain.

InsyaAllah, kalau orang lain boleh berjaya dan hidup tanpa hutang, kenapa tidak anda. Kalau orang lain ada masa 24 jam, anda juga ada masa yang sama, kalau mereka ada 2 kaki, 2 tangan, 2 mata dan 2 telinga, apa bezanya anda, kalau mereka hidup tanpa hutang, tiap2 bulan boleh dapat 20 ke 30 ribu ringgit sebulan, kenapa tidak anda.

Bukan salah anda jika lahir dalam kemiskinan,
tetapi memang salah anda jika keluarga anda hidup dalam kemiskinan.

Call saya sekarang, saya sedang menunggu panggilan anda dan bersedia untuk membantu anda menyelesaikan masalah kewangan yang dulu rasa mustahil, tetapi sekarang tiada lagi yang mustahil. Anda hanya perlukan pembantu dan pembimbing, dan disini saya sedang menunggu.


Nama saya  :   James Wong
No tel saya  :   013-201 5724
No IDP saya:   427962
Atau pun anda boleh jalan bisnes ini tanpa bantuan sesiapa pun dgn mengikuti langkah dibawah ini.

Langkah 1: Dapatkan SIMKAD ToneExcel ini
Pertama sekali, untuk menyertai program ini, anda perlu mendapatkan simkad ToneExcel terlebih dahulu. Untuk mendapatkan simkad tersebut sila hubungi saya

Langkah 2: Cara SMS untuk Aktifkan SIMKAD dan PENDAFTARAN di Tone Excel.
Apabila anda sudah mendapat simkad ini, anda boleh mengaktifkan, buat port in dan register dalam program ini dengan. sila hubungi saya

Langkah 3: Dapatkan Web Promosi Utama.
Jika anda suka membuat promosi secara online, anda boleh dapatkan web replika dengan sila hubungi saya

Langkah 4: Subscribe untuk mendapat perkembangan terkini.
Bahagian yang paling penting: Untuk sentiasa mendapat perkembangan terkini mengenai tunetalk dan toneexcel, pastikan anda berikan nama dan email di borang dibawah ini untuk saya sentiasa dapat memberikan maklumat tersebut terus kedalam email anda. Ramai yang tertinggal didalam perniagaan ToneExcel ini kerana terlupa untuk mengisikan nama dan email didalam borang dibawah ini. Dengan mengisi borang dibawah ini juga boleh menyebabkan downline anda mempu bergerak sendiri dan mampu berdikari, tanpa perlu bantuan anda menjaga mereka. 

Name
Email
  Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan Toneexcel ini.  
Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:Saya bekerja sebagai office boy selama 9 tahun dan gaji saya hanyalah RM1,200 sebulan, Saya buat program ToneExcel ini sebab saya orang susah dan mahu mengubah kehidupan keluarga saya. Saya kenal program toneexcel yang hanya menawarkan keuntungan sen-sen dan saya buat selama 2 tahun secara konsisten, hari ini ToneExcel memberikan komisyen kepada saya melebih RM30,000 TIAP-TIAP BULAN.

Terima kasih ToneExcel kerana mengubah kehidupan saya.


Anda buat anda dapat, anda hanya perlu bertahan dan bersabar.
Hamka Marsaling.
Kota Kinabalu, Sabah.

  Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan Toneexcel ini.

Salam sejahtera.

Dulu I pun susah macam ramai kawan-kawan lain, nak dapat RM2,000 terpaksa kerja 12 jam, sangat penat sangat susah...
Bila i dah join TuneTalk ToneExcel, i cuma pakai simkad, sharing sahaja pun dapat income hampir lebih RM30,000 tiap-tiap bulan.

Rosanne Goh
Johor Bahru, Johor.

No comments: